no milk today

när jag stod i duschen efter träningen kom jag på att jag för första gången i mitt liv typ skulle få skriva värsta happyinlägget om att allt var så perfekt. sen ringde telefonen, och nu är det fan inget som är perfekt. lisa och karolina skrämde ihjäl mig på träningen att man får cancer om man solar mer än 7 minuter första gången (och jag låg där och led och  plågades i 20. :<) och allt bara allmänt suger. sen så har det typ regnskogsregnat och blixtrat och åskat hela dagen, fortsätter det såhär så blir det fuck daldansen. "det ordnar sig" håller ju inte.

nu ska jag fortsätta panikleta efter bruna prickar som kliar, man vill ju inte direkt få cancer EHEH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0