oväntat


jao, igår fick datorn vara av hela dagen, skaplig befrielse faktiskt. jag målade klar rumfanskapet, som hade börjat störa mig att det aldrig blev klart. det som bara skulle "strykas på det sista" tog hela dagen, och innan jag kom iväg på cykeln till amanda var klockan säkert halvåtta. men jag blev väldigt nöjd tillslut, väggen blev jätteblå, möblerna kom på plats, jag flyttade datorn från ena sidan rummet till det andra, och lyckades koppla in allt själv (och rätt ;O). den svarta taklampan som jag har inhandlat alldeles själv släpper igenom ungefär lika mycket ljus som ett stearinljus, men jag älskar alltihopa. :> på kvällen tog vi iaf den vanliga turen ut på landet. inget bad igår dock, men fika och planer på framtida picknickar diskuterades. (;

sen kom jag hem, pratade med mamma i badrummet, tog upp min typ 5 dagar gamla mobil, och tappade den rakt ner i en hink med vatten. -.- akut torkning med hårfönen på den, och sen verkade det mesta iaf funka. dock så var det småsmå vattendroppar på insidan på displayen, men det har torkat nu. kunde gått mycket värre med allt, men fan vad jag var sur hela kvällen/natten. ;P

idag åkte jag med mamma till avesta. hon var på gott humör, och hittade det hon skulle. att sedan jag höll mig trevlig hela tiden ledde till att jag fick ett linne, bh, armband och en jacka (som kostade 499 från början, men 49 på rea. ;>) det var en väldigt trevlig dag, jag tycker om min mami (ibland. oftast. nej,  jämt ) <3

nu blir det pannkakor, sen ringa emelie! :*

behöver jag ens säga vad var det jag sa? skadeglädje var mitt andranamn, mhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0