sucessful living

fredagen blev lika helt trevlig som torsdagen. jag och emelie åt god gratismat i tältet, välte omkull en bänk (eller .. jag gjorde det.. ;>) ,skämdes och sen gick vi hit, fixade och hade oss och hamnade sen i  trädgården, där en del folk hade samlats. mycket trevlig början på kvällen blev det, och vi kom inte ner i parken förän vid elva kanske. mimikry på scenen (?) och massa trevliga människor. kvällen gick för fort som vanligt, och innan man visste ordet av slutade vi allihopa vid hökarn, hur mycket man än kämpar emot. ;P jag kom iallafall hem vid tre nånting, satt på msn ett tag och beklagade mig för amanda, sen slocknade jag. sjukt rolig kväll iaf. :>

idag vaknade jag typ vid ett, höll på att dö av diverse anledningar (mest beroende på värmen, dock). termometern över trettiostrecket, så nu ska jag och amanda tigga till oss skjuts till matsbo, och ha det trevligt där i några timmar. kanske får vi sällskap av emelie också? :) sista kvällen ikväll, rootvälta och inga bestämda planer ännu. ordnar sig alltid.

nu ska jag dricka vatten, leta på en handduk, och sen dra. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0