sweetest jackie


åhåhå, jag insåg just att det som saknas i min sommar är att åka på cup! där fann vi pusselbiten som fattades liksom. att packa väldens största väska med saker man oftast inte ens behöver, sen sitta instängd i en bil alldeles för länge och trängas med glada flickor och åka långt hemifrån, och komma dit, sova i ett klassrum på en skola, på en luftmadrass som luften pyser ur varje natt, äta mat som det är regel att gnälla på i matsalen,  spela massa matcher (kanske vinna till och med). för att inte tala om det obligatoriska cupdiscot, typ 800 låtsasvuxna småbarn med hormoner som svämmar över åt höger och vänster som trängs i en gympasal. åh, minns inte ens min senaste sommar utan minst en fotbollscup. fan att vi inte ska på nån just i år. ;< och julia ska på gothia, skapligt avis.

idag var det tråkigt, bara solat och målat färdigt det vit/grå/isblåa. kan fortfarande inte bestämma om en vägg ska få bli blå heller. nu ska jag sakna amanda och lyssna på kent. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0