they only hit until you cry

hm, jag har suttit och gjort om bilder mest hela dagen sen jag kom tillbaks från morgonpromenaden över gator och torg i solen. ensamhet = man tänker mycket = jag har kommit fram till att :

  • fix you som jag har lyssnat på och älskat i flera månader är inte ens fix you. det är nån annan jävla låt. förklaringen till varför jag inte fattar nånting när alla andra har en mycket bättre fix you. dumt.
  • min senaste kyss var falsk.
  • våran familj fungerar inte utan mamma. kom hem ;<
  • jag har inte sprungit en gång på våran fysträning som skulle göras 3 gånger i veckan.
  • kombinationen huvudvärk+moln på hela himlen+ingenting att göra gör underverk för att försämra humöret. eller typhhphp lusten att leva ens.
  • jag ska aldrig mera försvinna så djupt i nån annan att jag måste måla om rummet för att kunna glömma. förutom att det lämnar hjärtat i tusen bitar får man ont i ryggen, och färg är dyrt. ;<





nu ska jag och köpa naturgodiiwsss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0