truely madly deeply

emelie ringde vid halvett och väckte mig idag. jag lyssnade mer sovande än vaken på något om att hon var i avesta och att dom skulle komma och hämta mig. sen somnade jag om i typ 10 minuter med mobilen ovanpå huvudet. tog det som ett tecken på att jag i vilket fall inte hade drömt att hon hade ringt, så jag tog mig upp. var mycket bra jobbat av mig själv, att inte sova två timmar till liksom ;> det skulle ändå inte gått, eftersom jag var helt svetti och törstig. sova med fönster och dörrar stängda </3

sen hämtade dom mig iallafall, vi hann bara komma dit och äta (sånnadära köttbullar i gräddsås på burk, campingmat forfaaen <3) och sen drog vi och badade. mycket varmt i i solen och i vattnet var det, och så kom daniel och mattias på besök. dom köpte även med sig cola till oss (lite omväxling till pepsin som jag och emelie har levt på större delen av sommaren) så det var trevligt. sen kom mamma och hämtade mig, jag stressade runt som fan här hemma och lyckades tillslut trampa iväg till träningen. kanske har jag äntligten vant mig vid värmen eller nått, för det var inte ens jobbigt idag. vi körde bland annat en övning där man skulle hoppabock/krypa under/springa runt/jonglera tre gånger och jag och mad9 var självklart bäst!

nu sitter jag här och äter russin och tror att jag är nyttig. det skulle bli såhära åska ikväll, så sitter mest och väntar på att pappa ska komma och dampa om att datorn måste av. tjingelinngG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0