fix you

jag sitter på mitt rum med en en kropp som protesterar vilt och bara vill sova, jag har ju faktiskt gått upp tidigt två dagar i rad nu. ;> funderar dock allvarligt på att sova i soffan inatt, sängen är överfull med grejer, eftersom jag kom på att jag skulle börja fixa med rummet idag. jag har spacklat och sandpapprat så högerarmen trillade av, och resultatet stavas på fyra bokstävar, kaos. jag hittar ingenting, och sängen måste rensas innan jag kan sova. jävla i-landsproblem asså. ska målas och göras fint på typ måndag iallafall? innan jag började på äntligen hemma-wannaberenoveringen var vi ju vid motorstadion och tog entré (jobb för fotbollen såhära). spöregn, och griniga jävlar som gnällde på priserna. det var ju verkligen vi som hade bestämt dom också. ;< fast jag trivdes där ändå, vi träffade ju bland annat på en vilsen norrman som skulle gå tre kilometer och hämta sin bil. ;P imorn ska jag och amanda(nej, jag känner inga andra människor) ut på landsbygden igen, antagligen i spöregn. kan bli intressant :)





18 månader gammal och kan vara bland det sötaste jag har sett  :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0