'

det ekar när man skriver på tangenterna. så tomt är det, förutom en säng tvärsöver rummet och en garderob tung utav bara helvete som inte går att flytta. kent trallar på lite försiktigt, annars tyst. några kvadratmeter har blivit målade, med färgen som mamma bara betalade och log för. jag förstår inte ens varför. hon kanske fattade att det var viktigt. för det är viktigt. jag älskar färgen som alla andra bara kommer hata. inte vitt, inte grått. något konstigt mittimellan. men det blir bra, det ska bli bra. det är ju här jag ska trivas och börja om och få en bra höst. sommaren har jag gett upp hoppet om redan. nu litar jag blint på att en bra höst ska lösa allt. dock så går inget av sig själv. blir livet vad man gör det till, så har vi nog ett problem.


jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu
jag skulle ge dej allting du pekar på
men bara när du inte hör vågar jag säga så
                                                       
                                                                                                        fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0