ahrrå


gissar på att jag måste be mina tusentals läsare om ursäkt för det förra emoinlägget. nu ska jag slänga upp lite daldansbilder, sen sova ikapp typ fyra dagar!




och jag fortsätter vara an0nym_92 typ, men där är i vilketfall tubtoppen som
emelie var så snäll och lånade ut. :] fix inför att gå iväg på torsdagen verkar det som här.




några timmar senare hade vi lyckats våldgästa hos både henke, peter och frediks syster (fortfarande ? där)
och tappat rösten till petter. ;> brist på bilder efter detta dock.




denna bild får tala för fredagen ensam. :> resten av bilderna är totala misslyckanden i form
av suddiga kolsvarta bilder som nog ska vara jag och emelie nångång under kvällen. ;PP





och tillsist lördagen, som iallafall började bra. och jag var glad. och emelie var glad.
och sen hamnade vi i en trappuppgång där vi trivdes ;>. sen gick det typ snett.


daldansen 2008, det gillade vi. :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0