skicka ett vykort för jag undrar så


hm, jag vet allt. kent verkar ha sin sista spelning typ ..imorn. i helsingborg. så ifall ingen har lust att ge oss typ ett flygplan och tresiffrigt med pengar så verkar det som kent får klara sig utan oss. ;<

jag låg vaken inatt till 6, på grund av cpvärk i foten, jag väljer att skylla på att vi hade för hård träning igår (där sanningen nog egentligen är att jag ansträngde mina ben/fötter för första gången på en månad kanske? ;> ) jag fick iallafall halta runt och tycka synd om mig en hel dag.

vid ett trotsade jag min dödssjuka fot och cyklade upp till amanda. vi möblerade färdigt hennes rum, efter mycket långt tänkande hur vi skulle ha det. det blev väldi fint iallafall. och amanda har ett duntäcke. och det har inte jag. :< hur långt är det till julafton? sen tog vi en sväng upp på bokia, letade efter kent/håkanaffischer som vi ska pryda våra rum med. det fanns icke några, så vi åkte hem och hämtade badgrejer och cyklade till turbo. det var kallt. och väl hemma igen hade värken spridit sig till andra foten och båda benen. jag förtjänar inte detta lidande ;<

annars mår jag riktigt, riktigt bra. :)

och en bild säger mer än tusen ord, har jag hört.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0