:]


idag har jag upplevt en sommarlovsdag som den borde vara. perfekt från början till slut :> efter en halvtimmes otålig solning hemma fick jag och amanda skjuts till matsbo, där vi åt kakor och hade det trevligt i solen. hämtning lyckades vi och också charma till oss ;> hem igen, mat och påfyllning i vattenflaskorna. sen bar det av över landsbygden på cyklar mot ingvallsbenning, turbo-badet till och med. (med ett visst uppehåll en stund. men nja, detaljer ;P ) åttatusen uppförsbackar, sendrag, skavsår i händerna och typ 5 liter vatten senare var vi i allafall framme vid badet. kvällssol och varmt i vattnet, mhmm :* sen trampade vi hemåt igen, eller rullade mest faktiskt. vid prästhyttebacken tog det dock ganska så mycket stopp. ;> hemma vid halvelva typ, känns sådära lagom i benen nu.








"är det inte lag på att det ska vara nummer på husen!?"
amanda har den där känslan för att ta fram det roliga i allt. skulle inte skada att fler lärde sig ;>

bästa dagen på länge iaf, tänk vad lite sol och lite mad9 kan göra. :>> imorn blir en ny stackars tand utdragen, sen ska jag antagligen sitta på mitt rum med massa papper i munnen och tycka synd om mig själv resten av dagen. kanske, kanske får jag nya kortet till mobilen iaf ? skulle uppskattas :>

<3

Kommentarer
Postat av: madni

buhuhuuhuh

2008-08-11 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0