åh

jag orkar inte beskriva lördagskvällen i jävla fjortisdetalj. den sög mer eller mindre från början till slut iallafall.

idag tog jag mig upp vid tio, bytte om och åkte till brunnsjöliden. cphumör hela dagen, asgarv tills man fick damputskällning ena sekunden, och likadant damphumör själv nästa. vi tog oss iallafall genom fotbollsträning, lunch, och teambuilding i ökenvärme. ingen orkade, alla dog. dagens bästa var typ att ligga och sola med amanda och sara mitt på planen. vi avslutade med att äta på akropolis, det var väldi gott! :) övernattning på brunnsjöliden blev inget av, ingen orkade. inte jag heller. nu hoppas jag på regn i en vecka så jag kan sitta inne vid datorn. en värld utan hanna överallt kommer nog inte nån direkt lida av.

sugarplum fairy - sweet jackie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0