family values


jao, borlänge idag. emelie kom hit tidigt, jag fixade mig klart och vi gick upp till bussen. ingen buss dök dock upp, och vi började fundera så långt som att bussstrejken hade spridit sig med världens fart i hela sverige eller nåt. tur att en av oss är kvicktänkt iaf. ;) tillslut kom den iaf och vi halvsov till kent hela vägen upp. sen blev det en mycket trevlig dag, ingen trängsel, bästa sällskapet och god mat. ;> jag fick med mig en mascara, hårspray, lila (!) shorts och ett linne som till och med amanda accepterade trycket på. redo att användas med andra ord :) konstigt nog (egentligen inte) har jag bara bilder på när vi åt, men det är ju faktiskt det vi gör bäst.




världens godaste kupolenmat och linnet som iaf jag uppfattade som väldigt stiligt ;>

runt fyra plockade pappa upp oss, vi använde tiden i bilen hem till att sova, och väl hemma lagade vi bacon och makaroner och låg i sängen och tyckte synd om våra fötter ett par timmar. sen har vi bara lodat runt på stan och pratat med människor, köpt godis, och tyckt ännu mera synd om våra fötter. emelie drog för ett tag sen, och jag sitter här och har ont i magen. ;< enda som återstår av denna kväll är väl att gå och lägga sig, tänkte vara pigg och utvilad imorn, för då är det dags för att återuppta cyklandet med amanda, som har kommit av sig en vecka nu. känns som det kan bli roligt (;
sovgotttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0