im lovin it

och nog blev dagen godis. det började med att mamma skjutsade mig till vikmanshyttan, där provade vi massa kläder. det slutade med att jag lånade med mig ett par svarta shorts och en blommig tubtopp. jag funderar på att aldrig lämna tillbaks det, dock. ;> sen åkte vi bussen in till stan, det var typ 50 grader i bussen, och vi torkade svetten med bussbiljetter. sen insåg vi att vi skulle få "lågpris, 15 kr" tryckt i pannan, så vi valde att låta svetten rinna. vi gick förbi andreas, och hämtade det som skulle göra kvällen fulländad. sen vidare hem till mig, fix osv, sen vidare mot henke, sen fredriks syster (?) och tillsist peter. självklart med en massa virrande på stan imellan, man måste ju hålla på traditionerna. ;>

vi hamnade i parken lagom tills petter började, träffade massa folk, skrek så vi tappade rösten, och sen var det ebba gold. vi skrek så vi tappade rösten där med. kan sammanfatta min tid i parken som SVETTIG. undrar fan om jag nånsin har svettats så mycket i mitt liv. det hanns också med att hälsa på ännu mera folk, lite deep talk i slänten och tillsist champangefrukost hos ruth. klockan var dock kanske bara halv två, men frukost fick det iallafall kallas. sen letade jag på emelie och människor igen, och hon följde med hit och hämtade väskan och grejer. hemma hel och välbehållen var jag iaf vid tre kanske, jag avslutade kvällen med mackor framför mtv  all alone. riktigt lyckad kväll! :)

idag vaknade jag runt  12, mådde prima och åt bacon o makaroner ute i skuggan. solen gjorde sitt bästa försök att döda mig, och när vi hade fotbollsträning klockan tre lyckades den fan nästan. nu sitter jag i varje fall nyduschad och eftersvettas som satan, emelie kommer snart till stan, så ska vi ner i parken en sväng och käka, sen tillbaka hit där storbror med sällskap ska ha grillpartiii. efter det blir det antagligen parken igen, vincent ikväll ju ;))

fnizZzz :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0