a glass of water longing for the ocean


i lördags tog jag mig i kragen tillslut och åkte ut till emelie. kvällen spenderades i hennes säng där jag såg på cold case, åt sockerkaka och pratade med mig själv medan hon spelade. jag gjorde det jag gör bäst med andra ord. ;> sen somnade vi sött, och blev väckta på söndagen av hennes mamma. vi skulle tydligen åka till deras stuga. det var trevligt. :))) när jag kom hem städade jag, och slog sönder en spegel. känns som 7 års otur är precis vad som behövs just nu ;<

idag ska jag sitta med amanda på lastkajen. det var länge sen ;> fast först ska vi och köpa en ny mobil till mig. aningens försenad födelsedagspresent såhära.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0