and her name is karolaajna


efter många om och men fick jag min efterlängtade mat. och jason mraz var på mcdonalds, kan inte vart nån annan ;O :PP sen hann jag med att bevisa min cstalang, därefter gick jag hem och var säker på att jag skulle bli mördad och kidnappad hela vägen. men icke :D smsar med lisa som är på p&l nu, kent började för en kvart sen. varför är inte jag där föööör? :(

imorn ska ska jag till en stuga, på okänd ort, typ mot långshyttan tror jag? kan bli trevligt. :] nu är jag trötterr.

Kommentarer
Postat av: katt

family values <3



i have a mother and her name is carolina, carolina is a state in the states. i think there's fifty, but there's only one mother and she won't even look in my face. you know i'd give it all to be loved by you again, but everything's my fault so i'll carry the blame <3

2008-06-28 @ 20:10:38
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0