and you'd give anything to get what's fair

mest spännande bilden om man letade igenom kameran från dom senaste dagarna ;>



jag hade en trevlig kväll hos emelie, vi såg på gamla disneyfilmer, gnällde på att vi inte är små längre, tog igen en massa prat och lyssnade på spice girls ;P ganska mkt 90-tal under kvällen med andra ord. vid sovdags blev jag nerknuffad, så natten spenderades på en 3 mm tjock matta. och det var seriöst skönare än att sova i en säng. ska nog börja sova så på heltid. drömde däremot en del som jag helst glömmer :< idag vaknade vi runt elva, hann med både frukost och lunch innan vi tog oss till den stora staden med emelie pappas lastbil. ;) perfekt jobb för mig egentligen, bara sitta och åka, lyssna på musik och snacka. satsar nog på lastbilschaufför asså. vi hann med ett besök på ica, ett på donken, sen var vi sociala. och sen gick vi hem. träning klockan sju, och vi fick vårat träningsprogram presenterat (testa på det fick vi minsann också -.-). förjävla jobbigt, men man kom ju runt till slut. och nu är det meningen att vi ska göra det 3 gånger i veckan. på egen hand. dom tror verkligen på vårat lags självdisciplin. det gör inte jag ;>

fett stolt att jag klarade alla varven idag, så nu blir det mjölk&kaaaakor och kanske fotboll, om inte den är slut. :)

Amy Macdonald - This is the life    :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0