enjoooooooooooooooy the silence



jag har sovit gott, ätit frulle och fått på mig lite kläder. känner mig rätt manlig med vit t-shirt, skjorta och älskade baggyjeansen. baggyjeansen som hela familjen hatar av hela sitt hjärta, och ingen döljer direkt sina åsikter om dom. man tackar och tar emot, som man alltid gör.

jag känner mig ganska ensam hemma. har dock varken letat i soffan eller solstolarna än. där hittar man. nu väntar jag med spänning på att lite folk ska komma hem. johan ska ju ha ett körkort innan dagen är slut om inget går fel, och mamma skulle fråga om ett sommarjobb. eller, sommarjobb. hugga ner djungel i våran grannes trädgård, som har tagit en.. paus, typ. nu ska jag leta på ett lämpligt offer att ta med till ett besök på ica.

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0