he took the heat out of the sun

jag låg klarvaken till klockan 4 och vaknade 1, känns bra att sova när man borde. himlen bjuder på moln, och jag bjöd på frukost. verkar inte bli någon pizzaätning idag heller, emelie sitter fast i vikmanshyttan. sluta bo i vikmanshyttan. ;< amanda erbjöd sig dock att följa med, men jag vill ju ha med emelie, känns som vi har lite och snacka ikapp. :) nu ska jag leta på lite kläder, kladda med mascara och sen sitta här resten av dagen, känns som lagom söndagsnöje.


och du minns den du var med förakt, lite hat
och man blir lik sin mor eller far
du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår
men i själen din ja långt, långt in ekar tonåringens vrål

han som jag minns finns inte kvar, kanske lika bra? man kan ju inte sakna något som inte finns.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0