let´s start a band then


sötmamma som var så säker på att hon skulle kunna skryta om en son med körkort från och med idag bakade en tårta som vi skulle fira med. men som bekant fick hon ju nöja sig med en son utan körkort ett tag till. tårtan blev uppäten i vilket fall, smakade inte alls fel. sen gav jag mig ut på gatorna med alldeles för mycket kläder på mig, med destination ica. träffade på emelie och andreas där, vi provsmakade något som påstods vara bäver, men jag tror vi blev lurade asså ;> sen handlade jag det jag skulle, och begav mig över gator och torg hemåt igen. träffade faktiskt på flera levande människor ute, varenda jävel är alltså inte i borlänge. då blev jag glad. sen kom solen fram, då blev jag glad igen. så solade jag en stund, då blev jag också glad. sen körde jag bil ;> blev glad av det med. lättroad såhera.




:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0