mhhmm


aerosmith - i dont want to miss a thing, finns det seriöst nån som inte har ett sorgligt kärleksminne till den låten?

idag började fjärde veckan (väl?) på sommarlovet, och jag har inte gjort nånting. verkligen ingenting. jag tror knappt att jag har varit utanför hedemoras gränser, och det är fan pinsamt illa. egentligen finns det väl människor man borde ringa, hitta på nåt, men så vaknar man, drar upp rullgardinen och ser bara gråa moln. då känns det som en mycket bättre idé att stanna vid datorn hela dagen. kul liv. idag har jag iaf sytt in ett par jeans, under mammas övervakning. och äntligen fick hon anledning att kalla mig eftebliven och dum i huvet, för jag kan verkligen inte sy. men insydda och tjusiga blev dom tillslut, efter damputbrott från både höger och vänster. :P

denna vecka ska jag och emelie göra sånt som man aldrig gör nuförtiden, vi ska på både cirkus och bio minsann. ;>> sen ska jag dra ut en till tand, och klippa mig. blir ju nästan en stressig vecka . ;PP nu ska jag kila och möta amanda, vi ska förbi bion och sen till älskade kajen <3



ibland undrar man varför vi bor där vi bor. seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0