well you done done me and you bet I felt it

jag tror på att alla människor kommer till en punkt i livet där en blogg verkar som en bra idé. well, i just did.

allt dethära med presentation hoppar vi över, mitt väntande liv som kändis kan få fortsätta vänta ett tag till, ;>

ah, idag då. jag cyklade halvt medvetslös med 0 timmar sömn i kroppen från amanda vid tio imorse, kom hem, dog på sängen och sov till 5. emelie ringde och dissade våran pizzaätning som jag hade planerat i typ en hel dag :( det blev frukost, sol, jag sprang ut, spöregn, jag sprang in. sen la jag ner livet och stängde in mig på mitt rum. life as it should be.  ;> nu lyssnar jag på likadana remixer av im yours och tar del av emelies planer på hur hon ska ha ett liv samtidigt som hon ska  låsa in sig på sitt rum och spela resten av sommarn. jag tror på dig sötnos, absolut.

nu ska jag sovadrömmavakna och studsa (mh, eller rulla) ur sängen för ännu en värdelös regnig söndag. en söndag blir aldrig en bra dag. en såndära flottig'underbar köttfärspizza ska ivarjefall bli min. :>

;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0