allting du pekar på


me, myself and asgarvet typ
idag på idrotten satte jag bollen klockrent i basketkorgen för jag råkade slänga ut med armen,
synd att det var volleyboll vi spelade bara
och så gillades inte våra försök att muntra upp stämningen på datan heller. humorbefriade värld </3

jag tror övertröttheten börjar spela in lite nu, jag vet inte hur man skiljer på vad som är kul och inte längre :(
och så sprang vi beeptest idag och jag har ätit tacos tills jag nästan dog
sen ringde emelie och jag var skitdryg och ville läsa för henne ur en okejtidning. hon ville inte höra :<
ahhaha, hejdå.
















åh vad jag saknar emelie och vikmanshyttan (!)  och
mirrevirrepromenader och sitta på folkantaket och allllllt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0