halloween 2008

säter är ju efterblivet. vi var på 4 affärer utan att hitta minsta lilla telefonkort
tur att hedemora är så välutvecklat iaf <3


min halloweenfredag började iallefall lite för tidigt, tidig uppgång för att vi skulle hinna med allt,
och det var nog en av lisahedins klokare ideér ;) vi började med lite klippande i kläder
och matlagande hemma hos lisa! med kontrollbehov som våra (mina) så fanns det inte ens
att vi inte skulle göra en att göra-lista <;





vädret typ hatade oss, så vi fick skjuts till stan, där vi slirade runt på isen i hela stan för att få tag på kläder, vågtänger, kvarglömda skor osvosvosv. jag utnämner mig själv till typ bäst i världen för jag riskerade livet och cyklade upp på svedjan. det var faktiskt snorhalt :(

väl hemma hos mig blev vi en till i skaran, och utklädandet kunde börja!



mamma trivdes när hon fick tala om hur vi skulle se ut
"men hallå, var det du eller jag som levde då?" ;)
och färger mismatchades hejdlöst, tillslut började det iallafall likna något !






något som iallafall påminner om 80-talet fick duga tillslut, vi tackade för oss och drog till ruth!




väl där dröjde det inte länge innan vi tackade för oss igen, rupa och annat folk som var utklädda
var nästa mål, och kvällen gick fort bland smurfar, cowboys, änglar och allt vad det var !







kvällens mest avslöjade emelie ( blåfärgen får vara ledtråd ;> )
och dags att gå hem-bilder á la
hanna& hoggy!

hemfärden var en nära döden-upplevelse typ, vi gick genom skogen
med väldigt mycket för lite kläder, skor gjorda för augustitemperaturer
och en önskan att bara lägga sig ner och sova!

men med lite vilja går det mesta, och vi kom hem med rätt skor (!)
och allt i behåll (;



mitt rum är äntligen återställt som det en gång varit,
och ikväll åker de sista vågorna ur håret också.
tack för bäst halloween med bästa sällskapet <3

nu lär jag skynda till kattis,
promenadsällskap väntar!

:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0