have you ever seen the rain?

jobbig, snöig och ganska så tom söndag framför oss .
planerna är att läsa/skriva engelska och komma ut på promenad med kattis och lisa ikv :>

annars så, behöver jag bara vara ifred från "såntdär" ett tag, tankarna är på ganska så annat håll

tilllägger också att sex and the city-filmen är så feelgood. jag planerar att bli carrie när jag blir stor, och man blir bara helt glad och inspirerad av allt . den är det fan krav på att se innan man dör . precis som metallica, visst lisa? ;)

läsning ett tag nu iaf , jag hatar min bok


grannarnas hundelitoo planerade en sweetescape
från balkongen typ igår =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajemen, vi ska se dom innan vi dör! och sjunga med tills vi dör!

2008-11-16 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0