i wanna crryyyyyy


jag minns,
och det finns bloggbevis, arga bloggbevis, på när jag drog ur fyra tänder och satt gråtfärdig med munnen fullproppad med blodiga papper . det finns bloggbevis på när jag slutligen fick i tandställning i överkäken, det skavde, gjorde ont, jag vägrade äta och skulle inte le förän jag fick ta ur den . just nu känns den i överkäken som en kär gammal vän som bara är där och passar in medans den den i nederkäken har övertagit rollen som hatad . det ilar sönder i hela tänderna och jag kan inte tugga nåt , jag får skräckminnen från sist jag satte in tandställning. det känns en miljon år långt borta och sjukt avlägset tills jag får ta ur alltihopa, och det funkar inte ens med "men du kommer få skitfina tänder sen". jag vill äta knäck NU.

nu har jag hatat färdigt för idag , sovgott !
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0