liar liar


kvällstänket går på högvarv, och vet ni?

jag kom på typ precis hur det är
tänk en liten unge, med den dära kvällen innan julafton-känslan, man längtar så
man dör och nått nytt kommer hända.
precis så känns det, förutom att julafton hela tiden blir inställd


och vet ni mera?
mitt namn är så konstigt. hanna. liksom, det är ju inte ens ett namn. typ ett läte mera ju
hnaeeööeeeh. tre bokstäver helt random inslängda

idag skulle jag och emelie springa som fan till hennes buss (så om nån såg
två stycken rusa som idioter över åsgatan så finns risken att det var vi)
så flåsade
och gnällde hon så mycket så jag kom och tänka på när hon slängde ur sig det mindre
begåvade att "jag får typ alltid håll när jag springer, _alla_ i min familj får det!111" och jag var tvungen
och stanna och skratta tills jag inte kunde andas. (som jag inte kunde innan heller, vartfan did my kondition go?)
det var skönt som fan och skratta sådära
och jorå, hon missade bussen med 10 sekunder om nån ville veta ;>

imorn ska jag gå med amanda till skolan, vi var misslyckats att komma samtidigt till cpkorsningen varje dag
denhära veckan. och snöar det imorn med så grinar jag, det var inte långt borta imorse kan jag lova


gonattttt!
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0