översovningsvarning



vad man bör veta liksom, innan man försöker sig på översovning hos mig

  • jag snurrar som en karusell när jag sover, lakanet är alltid ihopsnurrat på golvet i en tjusig hög
  • jag rycker allt täcke jämnt, och lämnar ytterst ovilligt tillbaks det
  • jag pratar/skriker i sömnen. hoppa högt-varning där
  • jag går i sömnen ytterst sällan, men när det händer så drar jag på stort. mamma har jagat mig runt köksbordet när jag har kommit ner och sagt att jag inte kan sova. när hon skulle ta med mig upp så gjorde jag sweet escape runt, runt köksbordet
  • det blir en miljon grader varmt i mitt rum, utan möjlighet att öppna fönstret vintertid
  • kallvattenkranen på toaletten utanför mitt rum rekommenderas inte att använda, när man vrider på den får man inte av den utan rätt taktik . exempel på mindre olycka som har hänt är senast idag faktiskt . sötpuckolisa fick inte av vattnet, och vattenytan var farligt nära översvämning överallt innan jag i skrattpanik tillkallade hjälp . använd varmvatten gott folk ! :)
  •  bara jag kan och får så kan jag sova mig till döds typ . vakna halvtre är inte sällsynt, och väldigt uppskattat i min värld


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, ja juste kranen </3

2008-12-01 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0