peppelitooo


jag har varit på skrattpromenad med lisa och kattis,
åh vad jag älskar och bara skratta åt ingenting
knappt nått som slår det :D

 
nu ska jag göra klart matten,
konstigt nog har ingen gjort den åt
mig fast den har legat framme hela
veckan så alla kan se den ;O

sen ska jag inte försova mig imorn
för jag ska gå med mad9mad9 till skolan
trevlt :)

och för att citera tsatziki litegrann såhära på söndagskvällen

"när den rätta dyker upp, säger hjärtat till
och då får hjärnan säga vad den vill"


synd att inte hjärtat säger till DÅ.








team blondie på greklandssemester -99 typ förresten (:


Kommentarer
Postat av: Lisa!

ååååååh tsatziki :D

2008-11-03 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0