pick us up off the floor


lugna helger, happy days
ikväll ska jag med lisa och issa och äta god mat hos våran kära vän
kan bara bli bra :>

nu sitter jag med vattenflaska, hårda kakor som plågar känsliga tänder och ganska så osminkat ansikte som vi måste göra något åt. dresscode för kvällen är dock mjukisbyxor or die typ =)

storebror stryker runt här utanför och mumlar om att han vill ha pizza, synd bara att mamma drog iväg. jag föreslog att han skulle gå och köpa sin egna, eller försöka sig på hembeställning
" mummel..dom kommer väl med den på en jävla kamel mummel mummel ..."

hm, mera. jag vill ha ett badrum med golvvärme när jag blir stor. skulle kunna bo i ett badrum på heltid om jag fick golvvärme


have you ever been alone in a crowded room?
jack's mannequin - dark blue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0