slipping through my fingers


jag tycker det är väldigt mysigt och åka buss, faktiskt så mysigt så jag tänker betala 15 kronor, sätta mig på vikmanshyttebussen om en timme och åka dit, plocka upp emlito och sen åka till stan igen. ganska värt ;> jag måste ha cheeseburgare, om jag ska klara av kvällens historiapluggande plzZ.

idag var det förresten en bra dag, jag trodde det var måndag när jag vaknade, sen fattade jag att det var torsdaglito <3  vi har typ börjat med våran inlämningsuppgift på datan, känns som min blir litegrann om desperate housewives ;P

annars så var det kär återförening, majssoppa, som jag inte har ätit sen dagis. i´ve missed you BABE

sen var det folk och delade ut papper om studentmössor i skolan, jag är inte det minsta avundsjuk faktiskt . detta ledde dock ändå till snack om studenten, och yes, åkgräsklippare som studentvagn !

nu ska jag leta efter alla småpengar jag hittar i huset (läs nu ska jag leta i pappas burk)
fortsatt trevlig torsdag :>










im dreaming of a white christmas
if you know what i´m saying



Kommentarer
Postat av: katt

I know what you're saying ;)

2008-11-20 @ 18:19:04
URL: http://katttus.blogg.se/
Postat av: Lisa

våran studenten <3

2008-11-21 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0