soet


det var en gång en emelie och en lisa och en kattis som räddade min helg typ
och så var sagan slut
<3

jag har umgåtts med allihopa helt huller om buller och jag sov hos lisa inatt. :>
vi åt kladdkakesmet och kollade på brokeback mountain imorse allihopa
och nu har jag dendära söndagskänslan när man har sovit hos nån, myskänsla (:
mysbyxor, inget smink och man väntar på att maten ska bli klar

ny vecka nästa vecka
tandläkare och kattis (och karolina med juu)  fyller söt sexton (och söt femton)
nu ska jag gå ner och tycka att maten är klar

=D





Kommentarer
Postat av: Anonym

alltsååhåhåh skottkärrebilden ;<<<<<

jag behöver 9tid som faaaaaaaaaaaaan

2008-11-23 @ 22:52:15
Postat av: kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara

tack soethanna =D=D

2008-11-25 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0