special needs

inlägg femton på två timmar typ, vad pinsamt
men jag måste bara rapportera att vi spelade bowling idag,
jag hade kontroll över allt , tills sjöström dök upp dvs och knyckte segern
kändes hårt i många minuter måste jag säga :<

sen slutade vi tidigt, och jag gjorde teven sällskap jättelänge
jag, one tree hill och varmoboy som man doppar mackor i är dreamteam

imorn ska jag bryta försovningstrenden som har tagit landet med storm,
jag ska upp när klockfan ringer och klämma ur den sista mascaran som finns.
det ska jag.
eller så sover jag till kvart över åtta och springer till skolan istället.
olyckor händer ju så lätt

http://www.youtube.com/watch?v=elVMHKb8A4A

:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0