my first taste of love


första måndagen efter lovet done, jag försov mig inte och alla hatade svenskan lika
mycket som vanligt . all back to normal med andra ord <: jag och kattis besökte hemköp
efter skolan, 1 liter cola och 3 biskvier finns numera i min mage
och jag bryr mig egentligen minst

ska fira vidare denhära pluggfria måndagen med mera cola och desperate housewives,
sen ska jag sova i tid idag som inte gick igår för johans pangpangfilmer som hörs rakt genom
mitt golv. dumt :(

bäst idag: emelie somnade på bussen och hamnade i krylbo . HAHA.
bäst imorn: isabelle is back in business!!!1
bäst nästa helg: fotbollsavslutning och sleepöver med mina töser



                                                                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0