viva la vida


godfredageftermiddag :}

idag tog det emot så sjukt mycket och gå till skolan, men jag var i vilket fall där i tid (några minuter hit och dit liksom ;> )
vg på matteprov, och jag blev stolt han9 ! :>

efter skolan ville jag och issa sola, vi blev dock nerröstade, så vi sparde in cancern och gick
och fikade med de andra två virrpannorna
kladdkaka<3festis och jag blev mätt och glad :>

nuså ska emelie komma från falun, så ska vi väl ta oss utåt landet litegranna och lämna allt jobbigt i stan
myskväll med bakning och film och såntdära, för lite sånt nu
chilloutfit på är nästa steg, sen ska jag väl käka mackor eller nått :}

imorn blir det tidig hemåkning, mamma ville ha sällskap i cafeterian och eftersom vi inte
kan såntdära, och inte heller kan samarbeta så ställde snälla amanda upp. tackkk :]]

och för typ en miljon år sen (i somras typ) så skrev jag om ketchupflaskan. att först kommer inget sen inget sen inget sen allt. nu är det som såhära att allt kommer på samma gång, och jag kommer missa nått bra snart

kanske bloggar ikväll från blogghatarN, om man inte blir nerslagen innan man hinner ;>
:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

I HEAR JERUSALEM BELLS ARE RINGING.

2008-11-15 @ 01:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0