fields of gold


haha, jag är fan inte bra på nått. laserdoom (lasergame? eller va) igår med fotbollen, jag fick heta rambo och kom fett mycket sist. (egentligen näst sist faktiskt, men det var bara för lisas vapen gick sönder, ahaha) amanda visade stor rutin däremot, cslirarN liksom ;>

direkt efter det hem till lisa och issa, läskig film, prat och asgarv i 4 timmar. jag är enbart född här till världen
för att stimma , enda jag kan goddamit ;o

idag har jag inte gjort några större framsteg, vi sov hos lisa till två,
sen hem och vara ensam i typ en timme innan jag fick panik och inte vågade
gå ner och duscha, så emelie ringdes in (hanna, hanna, jag styr en taxi till dig!!1)
vi väntade och väntade och väntade medans vi såg på camp rock (närapå sämsta filmen som finns)
sen tog vi oss genom dimman (man ser fan inte nått ute länge) till dalälven, med lisa och katt

kvällen slutade som så många andra gånger i kattis kattsäng med fårpälsar och jättekuddelito <3
hon spelade gitarr och sjöng så fint för mig och lisa så vi dog fem gånger om typ


nu blir det sweet dreams
och imorn ska jag låtsas fatta matten
prov på tisdag och jag kan fan knappt vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0