jag kan få dig när du vill?


ifall jag skulle skriva en bok i mitt liv så skulle den lätt handla om allt jag och folk i min omgivning slänger ur sig hela tiden, utan minsta tanke eller hjärna bakom. missförstånd och ofta pinsamma felsägningar är den bittra vardagen och jag älskar varje minut ! :>

min favorit idag var iallafall kattis på spanskan ;)

" .. det är därför småbarn inte ska svälja tandkräm. det gjorde jag jämt när jag var liten.."
3 sekunders betänketid.
" kanske därför jag blev så jävla störd..? :D "



plugg och tråkigheter nu och närmaste timmarna framöver
CIAO

Kommentarer
Postat av: katt

;D;D;D

2008-11-04 @ 21:31:17
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0