you´re the inspiration


igår fastnade jag framför nån film på 3an, view från the top hette den .
det var inte alls planerat att se den, men jag fastnade bara för gwyneth paltrow spelade
och när hon spelar så brukar det bli bra

den handlade i vilket fall om donna, som ville bort från sin lilla hemby (hedemora love)
och bli flygvärdinna, i första klass och allt detdär .
 jävla stimfilm med snudd på b-film
men jag fastnade somsagt

sen sov jag, och imorse vaknade jag med världens plan färdig i hjärnan
JAG SKA BLI FLYGVÄRDINNA .

jag ska bli flygvärdinna och servera nötter och svensk charm till rika amerikaner
så kanske dom tar hem mig till sin wisteria lane-värld och ger mig söta amerikanska
barn och gränslösa kort med massa pengar i .

det skulle vara helt bra på alla plan (HEH) , inget hedemora där det ändå inte finns jobb när jag slutar skolan,
man får vara fin på jobbet  OCH jag får användning för min spanska säkert (AHAH. alla som läst
spanska på martin koch fattar troligtvis)

tack för inspiration och såntdära, heja film





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0