dreams and lies

igår städade jag fram mitt golv igen, trillade ner i soffan
framför en asgammal beckfilm och doppade pepparkakor
i mammas vinglas (rekommenderas starkt btw)
sen när bilderna väl skulle fixas in så hade jag
och vårat älskade internet lite problem och samarbeta typ

och nu, precis exakt nu när jag tänkte sätta igång med bilderna
så blir jag mer eller mindre nerslagen och kidnappad och inslängd i gamla kära hwb
mamma vägrar åka till borlänge och hämta erik själv
vilket betyder att jag måste med
vilket betyder att det blir bilder senare
vilket betyder hejdå . :>

Kommentarer
Postat av: katt

hwb in mah heart <3

2008-11-02 @ 19:33:37
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0