han har kickat heroin


jag hade tänkt skriva ett skitlångt inlägg och hopplöshet och
att vi skiter i alla som dör i afrika typ jämt men jag fick
erbjudande om att prata i telefon istället
och det är ju alltid mysigt så jag säger godnatt nu
med tre saker som jag och emelie lovade varann i hopp
om förbättring i dessa emotider som verkar ha drabbat varenda jävel
just nu:
  • nykter utan undantag till nyår
  • typ fasta (undantag för typ knäckebröd, men vill ju liksom inte dö) fram till jul så man kan äta sig till döds på ischoklad med sällkskap!
  • inget handlande, förän man måste trängas på kupolen med 6 miljoner andra
    som också ska hitta de perfekta juklapparna.
såhära ska jag leva resten av det godblessed (typ inte) året 2008
hejdå

http://www.youtube.com/watch?v=xBup4VmPm_Q
fortfarande lite finare än allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sockersöta, nu när det varit såhär i typ en vecka (negativt) så kommer det alltid nå positivt snart! Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge;)

Och, jag följer gärna med er på eran sista punkt!

2008-11-13 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0