torsdagkväll


snälla isabelle har peppat mig i rätt riktning mot powerpoint, men nu, typ fyra timmar senare så har jag fortfarande inget powerpoint. jag kan verkligen inttee

morgondagen bjuder på : försovning (nästan alldeles säkert), skola med muntlig historiaredovisning, där jag har varit med på en lektion. roligt. sen ska jag äta så lite som möjligt, spara platsen till besök hos familjen dahlström sådära på fredagskvällen. ryktas om födelsedagsmiddag och mysmys. cant wait  :)

i övrigt
så fick jag skjuts av amandas fader till skolan imorse,
det räddade min dag, jag gav hasse en mindre chock och kom i tid !

sen skrattade jag åt den franska gnun tom på franskan
på franskan skrattar man inte så mycket, vi brukar bli trackade för vi gäspar så mycket
"SPRING TOM!
tom springer
tom springer zickzack"
sen kollade jag på kattis
sen var det enbart kört


mindre roligt blev det såfort vi åt, äckelfisk som luktade typ hamn
skräckminnen från okänt antal skånesemestrar med ruttna stränder typ

     
well, trevlig kväll :]

love is watching someone die
uttryck som förklarar mycket bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0