30 oktoberrrr


gå och simma var ju också ett äventyr i sig,

mina nylackade röda naglar blev mindre röda
och fingrar  och tår som russin.
jag måste nog bli mest russin i världen efter typ 5
minuter i vatten .

senså suger huden bara åt sig all hudkräm man
hittar och har på och vill ha mer, och mitt hår
luktar klor som fan

trots allt detta så fixade vi en timmes simning
det var mysigt och sen köpte vi godispåse !
och med känslan av att vi faktiskt hade gjort
nått vettigt så frös vi arslet av oss och traskade hem :>


ikväll är planerna oklara, min sockerbit
kommer iallafall förbi efter sin handledarkurs,
som efter en närmare titt på klockan är slut
typ strax. väntar med spänning på att få höra
vad hon har ställt till med på sistonde ;>



Kommentarer
Postat av: laaaaaaaajsa

vi ses väl kanske snart, baby!;)

2008-10-30 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0