brownie


varför känner man sig alltid så galet utpekad
så fort man ensam nämar sig ett apotek?
typ oh no, tonårsgraviditet och dagen efter-piller ;o;O,O;O;O

dock så skulle jag bara ha brun utan sol ju
så nu är jag väl orange och fin om ett tag!
men det har ju liksom blivit min grej
jag mår för guds skull psykiskt dåligt om jag inte får vara brun (orange) :D

nu sitter jag på min broders dator, och jag hittade faktiskt en hel kentlåt här !
idag har jag varit trött och elak och snart tänker jag typ sova


välkommen tillbaks till den alternativa verkligeheten förresten, amanda! :>>

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hanna :D::D blir alltid lika glad när mitt namn nämns hrä, hihih fniss

2008-10-07 @ 07:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0