its the way you love me

idag har det varit tisdag hela dagen, chill och lite lektioner
vi fixade sista volleybollen , som faktiskt lyckades bli roligt såhär sista gången
och slapp spanskan också !

vi tog oss upp på berget för en springvända, jag suckade och gnällde
och hade ont i ryggen (min hållning </3) men vi tog oss runt. creds till mamma för hon inte låter mig
lägga mig ner och gråta mitt i spåret :>>

sen hittade jag mitt nya favoritprogram, ahah. s.o.s familj <3 bästa inspirationen till hur man är så
jävlig mot sina föräldrar som det bara går , om man nu skulle känna för det! rekommenderas starkt

och ja, inget dramtiskt händer och jag njuter faktiskt av det !

nu blir det ett dhavsnitt tror jag, sen sova !!11

lireee klassiker såhära på kvällen va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0