9 oktober


den vanliga torsdagströttheten har ännu en gång infunnit sig.
jag köpte en påse lösgodis och la mig och kikade på dh är jag kom hem,
fönstret öppet och täcket på. som gjort för att somna liksom
och det var precis vad jag gjorde också. som en ny människa nu !
eller inte va , precis lika som innan fast med mera runnet smink och
mindre huvudvärk

ska väl strax hoppa in i duschen, sen skriva bokloggstrams på engelska


goodmorning inte sunshine typ,
jag har redan skällt ut min bror utan anledning
(typ mest för han har nån att tycka om och inte jag)
bhflash i högra hörnet , men det börjar ju bli jag
lika mycket som det är jag att lukta brunutansol,
komma försent till hasses lektioner varje morgon
och plugga så jag inte hinner umgås med nån



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0