you got an icebox where the heart used to be


emelie ringde och tog med mig på spökkväll på stan ;>>
mycket värt
vi klarade typ en kvart bland alla utklädda barnfamiljer sen
fick det vara bra. glass + cheese på vårat andra hem,
sen gick vi till simon och var enbart skitdryga.

annars så bytte jag skor med lisa igår.
nu har jag rätt storlek iaf.
dock så är båda högerskor.
sucessfull living typ

jag funderar på att sätta upp alla mina kort
från dagis och framåt på väggen vid datorn
ska nog placera 7ankortet väldigt strategiskt
långt bort man inte ser det !



skolavslutning juni-08 och du var mitt allt lika mycket som nu

Kommentarer
Postat av: botten-fisken

hahahahhahhhaha, två högerskor! du lyckas, baby!

2008-10-25 @ 01:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0