HUR SMART ÄR DU?


idag har vi varit och charmat självaste socialnånting-chefen, slirat runt lite i c-salen i ett försök till bugg
och sett klart på det oerhört spännande slutet om en en brud från colombia eller nått som svalde knark .
inte bästa alternativet, flicka lilla !

nu vill jag bara ha en säng, stänga ögonlocken och jag är borta. 12 timmar senare planerar
jag att vakna upp med mindre blått under ögonen och mer lösningar på allt som bara snurrar
och trasslar in sig just nu .

verkligheten är dock en bit därifrån, eftersom jag måste tycka och tänka om en film först.

http://www.youtube.com/watch?v=5ukbuwCbK80

Hey, you know they're all the same.
You know you're doing better on your own, so don't buy in.
 Live right now.
Yeah, just be yourself.
 It doesn't matter if it's good enough for someone else.

soetsoetsoet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0