en liten biverkning dock man får hjärtsvikt


igår sov vi nog lite för länge,
sprang som idioter och hann med bussen
till borlänge! jag fick nöja mig med ett nagellack,
medans emelie handlade skor.
vi kom tillbaka till hedemora igen, jag med drömmar
om stövlar som jag inte hade råd med, dom var
sjukt snygga :(
vi ville hinna med halvsjubussen
till vikmanshyttan, sprang som fan igen, hade sjukt
mycket tur och blev uppplockade efter vägen
väl hemma rev vi åt oss allt vi hittade och satte fart
mot bussstationen. där satt vi i en kvart och fattade
inte varför bussen inte kom, innan vi insåg att
emelies mobilklocka inte var omställd. de två minuterna
som det var tills bussen gick blev plötsligt en timme,
och vi tröstade oss med donken

kvällen tillbringades tillslut på backvägen, planen
var att ta oss igenom ringentriologin, och vi fixade
iaf första ! ;> de andra två såg vi klart när vi vaknade idag,
och mycket mera hanns det inte innan vi bestämde
oss för pizza, följt av donkenbesök, följt av att emelie
åkte hem.


nu måste jag sorgligt men sant sätta mig
med matteböckerna. skjut mig. ring och rädda mig? :}



J A G V I L L H A .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0