hannaröd <--


kattix
räddade mig ur det det hemska randiga och fixade
in riktigt klockren hannaröd faktiskt
TACK :*
och det får absolut vara bra tills vidare !

idag har jag .. suttit vid datorn.
och varit utanför dörren faktiskt.
kattis tog ju med mig på moppefärd till lidl
med världens minsta hjälm, den var snygg! :D

har även hunnit med att snacka med en viss
fröken emelies fader som var lite överförfriskad
i telefon. men han var trevlig ;>

imorn är det hokkipokki med amanda
alldeles före ett tror jag? inte dator till
halvfem inatt alltså.
















sommar 2008 at its finest
i brist på bilder från vad som händer nu menar jag
och jag saknar juni juli augusti skapligt mycket .
faktiskt :<


Kommentarer
Postat av: Anonym

turbo huhuhuh :'''<<<

2008-10-06 @ 09:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0