tragik i panik


kvällens tragiska sanning 1 :

  • jag och kattis har nog utan tvekan de mest pinsamma msnadresserna
    som någonsin uppfunnits
    tänk stort, tänk första bokstäverna i för-
    och efternamnet, lägg till lite siffror

    och du har nått liknande som man hade som inloggningstrams
    i 4an . det känns alltid lika charmigt att ge ut !
    nästa helgs självklara partytrick, no doubt.

    kvällens tragiska sanning 2 :
  • den som brände ner hökarn förstörde mitt
    och typ resten av hedemoras liv.
    en teori är att det var typ polisen själva som gjorde det,
    för att få lite ordning på stan. men fail blev det,
    folk drar sig ist till kingen för att slåss/se på folk som slåss.

    hökarn är egentligen hela hedemoras "centrum" när
    det kommer till festande.
    du tappar bort kvällens ragg, vart kan du vara 99% säker på att hitta henne/honom ?
    hökarn
    du är värsta offret och sitter hemma och super i desperation, du vill träffa folk, vart går du ?
    hökarn
    du är förjävla hungrig halvtre natten till lördag, vart går du?
    you tell me
    min poäng är att hökarn är
    EN MÄNSKLIG RÄTTIGHET
    .
    men nån mördade det.
    tack för att jag inte kommer kunna käka upp nåns pommes där nästa helg.
    verkligen <3

kvällens tragiska sanning 3 :

  • vi hoppas på att våran spfest äntligen blir av nästa helg.
    suger gör det dock att vi har starkt underskott av killar i dom äldre generationerna
    " hon och hennes kompisar är ju schyssta. fast dom är ju fortfarande tjejer. "



    och dethär blev galet för långt men
    sånt kan komma fram när diskuterar livet med kattis på svedjanpromenad
    och åh vad jag har skrattat
    hösten it is <3




Kommentarer
Postat av: katt

hösten på svedjan <3 :DD

2008-10-05 @ 23:35:57
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0